فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Words On Bathroom Walls

فیلم unsane اثری فوق العاده از کارگردان برجسته thor freudenthal می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به اندی گارسیا اشاره نمود. این فیلم، یک اثر درام – روانشناختی است و حالات روانی و عاطفی پسری را به تصویر می کشد که به بیماری اسکیزوفرنیا مبتلاست. این اثر توانسته است رتبه 61 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Words On Bathroom Walls می پردازیم. 
 داستان فیلم Words On Bathroom Walls
کاراکتر اصلی این فیلم پسری نوجوان به نام پاتریک است که در ابتدای فیلم عادی به نظر می رسد. مشکل اصلی از آنجا شروع می شود که او در خود رفتارهای غیرارادی عجیب و غریب و صداهای ترسناکی را حس می کند؛ افرادی که دائما در حال گفتگو با او هستند و به او فرمان می دهند.
در یک حادثه ای که برای او پیش می آید، به بیمارستان منتقل می شود و در معاینات بالینی و آزمایشاتی که از او گرفته می شود مشخص می شود که به یک اسکیزوفرنی پارانویایی مبتلاست که باعث می شود به شدت زندگی فردی و اجتماعی او را تحت تاثیر قرار دهد.
در طول فیلم، شما دو نفر را می بینید که همواره در ذهن این پسر بچه می باشند و دائما با او صحبت می کنند. یکی شخصیت آروم و احساساتی و پیشرفت گرا و دیگری شرور و بدذات و پرخاشگر.
این فیلم، یک اثر روانشناخی زیبا است که در سال 2020 منتشر گردیده است؛ به خوبی توانسته است علائم و تفکرات یک نوجوان مبتلا به این بیماری را به تصویر بکشد. اینکه آیا با وجود ابتلا به بیماری اسکیزوفرنی شدید، می توان باز هم به زندگی امیدوار بود یا نه، شاید از جمله مهمترین پیام های این اثر جذاب باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Walton goggins← پائول
  • Anna robb← ربکا
  • Molly parker← بس
  • Andy garcia ← پدر پاتریک
  • Devon bostick← جوکین
  • Beth grant← خواهر کارترین
  • Drew scheid← تد
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم Words On Bathroom Walls
برای دانلود فیلم Words On Bathroom Walls، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد