فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Distorted

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته rob king می باشد. فیلم Distorted مشکلاتی همچون افسردگی و پارانویا را در زنی جوان به نام لورن دنبال می کند که با شوهرش در آپارتمانی بزرگ زندگی می کنند. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جان کیوزاک اشاره نمود. این اثر متعلق به سال 2018 است و بیشتر سکانس های آن درون یک آپارتمان هوشمند می گذرد. موضوع دو قطبی در روانشناسی را دنبال می کند که همراه با یک پارانویا در یک زن جوان می باشد. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Distorted می پردازیم.
ادامه مطلب ...

فیلم i love you phillip morris

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته گلن فیکارا می باشد. فیلم i love you phillip morris در ارتباط با مردی همچنس باز با بازی جیم کری است که از این موضوع اطلاعی ندارد و در زندان عاشق یک پسری دیگر می شود. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جیم کری اشاره نمود. این اثر به خوبی توانسته است احساسات، تمایلات و رفتارهای این افراد را به تصویر بکشد. سبک آن کمدیو زندگی نامه است و توانسته رتبه 65 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم i love you phillip morris می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم mother

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته دارن آرنوفسکی می باشد. فیلم mother داستان یک زوج خوشبخت را دنبال می کند که با آمدن غریبه ای مرموز به کلبه آنها، به تدریج رابطه و زندگی آنها از هم پاشیده می شود. اثری خوش ساخت است که با ریتم ملایمی پیش می رود و تقریبا تمامی سکانس های آن در داخل یک کلبه ویلایی بزرگ جریان دارد. موضوع اختلال شخصیت در آن به تصویر کشیده شده است که آن را در بازی خاویر باردم می توانید ببینید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم mother می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم girl interrupted

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته james mangold می باشد. فیلم girl interrupted داستان نویسنده ای به نام سوزان کایمن را روایت می کند و ماجرای 18 ماه بستری شدن او در یک آسایشگاه روانی را بازگو می نماید. این اثر روانشناحتی حول موضوعات روانی مختلفی جریان درد و با اینکه فیلم در دهه 60 آمریکا است و دورانی را روایت می کند که متقارن با درگیری های سیاسی و شورش های اجتماعی بوده است، با این حال از جنبه هایی مثل فیلمبرداری، تغییر سکانس و شخصیت پردازی بسیار خوب عمل کرده است. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم girl interrupted می پردازیم. 
ادامه مطلب ...