فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم shut in

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته فارن بلک بورن می باشد. فیلم shut in که اثری در سبک درام و هیجان انگیز می باشد آمیخته ای از یک اثر آموزنده اجتماعی و مفاهیم روانشناختی را در خود شامل می شود. مخاطب در این فیلم، بازیگر نقش مری را در شرایطی مشاهده می کند که همواره به نوعی درگیر با شغل خود و از طرفی حفظ زندگی اش می باشد و در این مسیر با مشکلات زیادی روبرو می گردد. در ادامه به توضیحاتی در ارتباط با داستان این فیلم می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

بررسی فیلم a dangerous method

این اثر متعلق به سال 2011 است و یک فیلم تاریخی- روانشناسی محسوب می شود. فیلم سعی دارد تا رابطه کاری بین دو روانشناس معروف در زمینه روانکاوی که فروید و یونگ می باشند را به تصویر بکشد که هر دو در گیر درمان دختری مبتلا به هیستری می شوند که تعادلی در رفتارهایش ندارد. آنها سعی دارند که هر یک از نگاه خود به بررسی علل و ریشه یابی در سابینا بپردازند؛ لذا این فیلم می تواند به یک شناخت نسبی از رویکرد روانکاوی را به شما ارائه کند که قطعا برای دانشجویانی که در این زمینه فعالیت می کنند بسیار مفید می باشد. در ادامه به بررسی فیلم a dangerous method می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

آنالیز روانشناختی شخصیت های فیلم the sixth sense

این اثر یکی از بهترین فیلم های کارگردان برجسته نایت شیمالان است. این فیلم همچنین یک تریلر روانشناختی نیز محسوب می شود و سعی دارد از جنبه های مختلف برخی اختلالات روانی و رفتاری را به تصویر بکشد. بازیگران مطرحی همچون بروس ویلیس در آن ایفای نقش دارند و توانسته است اثری در سبک دلهره و روانشناسی را به صورت زیبایی با ترکیی از مضامین مختلف همچون افسردگی اساسی، بحران وجودی و اسکیزوفرنی ارائه دهد. در دامه به توضیح مختصری در مورد طرح و آنالیز روانشناختی شخصیت های فیلم the sixth sense می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

تحلیلی بر داستان فیلم get out

این فیلم، محصول سال 2017 می باشد و از بازیگران مطرح آن می توان به کاترین کینر اشاره نمود. اثری مهیج است که کارگردانی آن را جردن پیل بر عهده دارد که پس از ساختن چندین فیلمی کمدی، اکنون توانسته است اثری را خلق کند که آمیخته از سکانس هایی ترسناک، عاشقانه و حتی کمیک نیز می باشد. در تحلیلی بر داستان فیلم get out قصد داریم که با کاراکترهای اصلی این اثر و مشکلات رفتاری و روانی آنها از جنبه روانشناختی آشنا شویم. 
ادامه مطلب ...

فیلم i am somebodys child the regina louise story

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Janice Cooke می باشد. فیلم i am somebodys child the regina louise story ماجرای دختری سیاه پوست به نام رجینا را روایت می کند که والدینش او را در کودکی رها کرده اند. این اثر مربوط به سال 2019 است و بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. موضوع آن حول اختلال رفتاری پرخاشگری در جریان است و همچنین توانسته است رتبه 75 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود این فیلم می پردازیم. 
ادامه مطلب ...