فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم i am somebodys child the regina louise story

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Janice Cooke می باشد. فیلم i am somebodys child the regina louise story ماجرای دختری سیاه پوست به نام رجینا را روایت می کند که والدینش او را در کودکی رها کرده اند. این اثر مربوط به سال 2019 است و بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. موضوع آن حول اختلال رفتاری پرخاشگری در جریان است و همچنین توانسته است رتبه 75 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود این فیلم می پردازیم. 
 داستان فیلم i am somebodys child the regina louise story
این فیلم در ارتباط با دختری سیاه پوست به نام رجیتا لوئیز است که به دلیل اینکه مادرش پس از ازدواج مجدد او را رها می کند، او به یک پرورشگاه سپرده می شود. رجینا به شدت از زندگی و دنیای اطرافش خشمگین است، مشکل عدم اعتماد دارد و به درستی نمی تواند با دیگران ارتباط برقرار کند.
او تقریبا در 15 مراکز پرورشی تا قبل از 18 سالگی اش به سر برده و در همه جا به دلیل پرخاشگری شدیدی که داشته، به جای دیگری برده شده است. رجینا تنها با یک زن مشاور سفید پوست به نام ژان کر توانسته ارتباط برقرار کند و به تدریج او به رجینا این باور را می دهد که می تواند به تنهایی با خیلی از مشکلاتش مبارزه کند.
ارتباط بین رجینا و ژان به حدی صمیمانه می شود که او درخواست فرزندی برای رجینا را دارد؛ با این حال مدیر پرورشگاه که خود زنی سیاه پوست و به شدت قانونمند است، به دلیل تبعیض نژادی مخالف ژان کر است و حتی مانع نزدیکی بیش از حد او به رجینا می گردد.
در نهایت با حکم دادگاه، رجینا به یک پرورشگاه خصوصی منتقل می شود و در آنجا او به دلیل دوری اش از ژان و همچنین سختگیری های بیش از حدی که در آنجا حکمفرماست، دو بار اقدام به خودکشی می کند که البته نجات می یابد. این اثر انگیزشی زندگی سخت دختری نوجوان را نشان می دهد که با وجود مشکلات فراوان، در بزرگسالی خود تبدیل به دکتری موفق می گردد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Gennifer goodwin ← ژان کر
  • Angela fairley← کودکی رجینا
  • Sherry saum← بزرگسالی رجینا
  • Monique coleman ← خانم لوئیز
  • Kim hawthorne← جن فورد
  • Robin ruel← پرستار جودی
  • Lauren cochrane← آنی
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم i am somebodys child the regina louise story
برای دانلود فیلم i am somebodys child the regina louise story، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد