فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Words On Bathroom Walls

فیلم unsane اثری فوق العاده از کارگردان برجسته thor freudenthal می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به اندی گارسیا اشاره نمود. این فیلم، یک اثر درام – روانشناختی است و حالات روانی و عاطفی پسری را به تصویر می کشد که به بیماری اسکیزوفرنیا مبتلاست. این اثر توانسته است رتبه 61 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Words On Bathroom Walls می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم unsane

فیلم unsane اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Steven soderbergh می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به کلیر فوی اشاره نمود. این فیلم، یک اثر درام – تخیلی است و بیشتر بر روی نحوه تفکرات و ذهن دختری به نام ساویر جریان دارد و توانسته است رتبه 63 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم unsane می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم The Sixth Sense

فیلم The Sixth Sense اثری فوق العاده از کارگردان برجسته M.night shyamalan می باشد. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به بروس ویلیس اشاره نمود. این اثر حول پسربچه ای جریان دارد که تصور می کند با ارواح در ارتباط است  و توسط دکتری به نام دکتر مالکوم مورد روان درمانی قرار می گیرد. این فیلم رتبه 64 از 100 را از منتقدین دریافت نموده است و فیلمی در ژانر معمایی و روانشناختی است. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم The Sixth Sense می پردازیم. 
 داستان فیلم The Sixth Sense
داستان این فیلم در ارتباط با پسر بچه ای به نام کول است که تصور می کند می تواند ارواح را ببیند و با آنها ارتباط برقرار کند. از طرفی روانپزشکی به نام دکتر مالکوم (با بازی بروس ویلیس) سعی دارد تا با این پسر دوست شده و به گونه ای وضعیت جسمی و روانی او را بهبود دهد.
این اثر در ژانر ترسناک و روانشناختی قرار دارد و جزء 250 فیلم برتر IMDB می باشد. مضامین روانشناختی متفاوتی در این فیلم به چشم می خورد که از آن جمله می توان به مواردی مثل اختلال افسردگی اساسی، ptsd و اضطراب اشاره نمود.
در واقع، هر یک از کاراکترهای این فیلم به گونه ای با یک مشکل روانی درگیر هستند؛ دکتر مالکوم خود در زندگی زناشویی اش غرق شده است، آنا در سوگ مرگ عزیزش به سر می برد و کول که در ابتدا بیماری اش به گونه ای به اسکیزوفرنی شباهت دارد و پس از آن به اختلال استرس پس از حادثه تشخیص داده می شود.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Bruce willis← دکتر مالکوم
  • Haley joel← کول
  • Tony collette ← لاین
  • Olivia williams ← آنا
  • Tryvor morgan← تامی
  • Donney vahlberg← وینسنت
  • Jeffrey zubernis ← بابی
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم The Sixth Sense
برای دانلود فیلم The Sixth Sense، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
---
منبع

فیلم The Horse Whisperer

فیلم The Horse Whisperer، اثری فوق العاده از کارگردان برجسته رابرت ردفورد می باشد که خود نیز در این اثر ایفای نقش نموده است. از جمله بازیگران مطرح دیگر در این فیلم می توان به اسکارلت جوهانسن اشاره نمود که در اثر حادثه ای که برای اسب او رخ می دهد، دیگر به درستی نمی تواند راه برود و ارتباط خوشایندی را با صاحب خود برقرار نمی کند. این اثر رتبه 65 از 100را از منتقدین دریافت نموده است و فیلمی در ژانر درام و وسترن می باشد. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم The Horse Whisperer، می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

فیلم Solaris

فیلم Solaris اثری فوق العاده از کارگردان برجسته steven soderbergh می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به جورج کلونی اشاره نمود. این فیلم در واقع یک اثر درام و معمایی است و خیلی ارتباطی به شاخه خاصی در روانشناسی ندارد و تنها در ارتباط با دکتر روانپزشکی است که  از او می خواهند به تحقیقاتی در یک ایستگاه فضایی بپردازد. با این حال این فیلم توانسته است رتبه 65 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم solaris می پردازیم. 
 داستان فیلم Solaris
این فیلم، یک اثر درام و معمایی است و بازیگر مطرح جورج کلونی در نقش کریس، در آن نقش یک روانکاو را دارد که در غم از دست دادن همسر خود می باشد. ماجرا در آنجایی عجیب می شود که که برخی از کاوشگران در ارتباط با ایستگاه فضایی پرومته از او می خواهند که مسائلی را در آنجا مورد بررسی قرار دهد.
کریس در ادامه برخلاف میل باطنی خود، به آنجا سفر می کند و در آن ایستگاه فضایی، خیالات و اتفاقات مرموزی را تجربه می کند. در آنجا او همسر خود را نیز می بیند و به یک پریشانی و سردرگمی دست پیدا می کند.
محوریت اصلی این فیلم بیشتر بر روی اکتشاف در فضا و سکانس های فانتزی بنا شده است و از نظر روانشناسی در هیچ شاخه ای قرار ندارد؛ با این حال مشاهده این فیلم برای افرادی که به موضوعات فانتزی و تخیلی علاقه دارند می تواند جالب باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • George clooney← کریس
  • Natascha mcelhone← ریا
  • Viola davis← گوردون
  • Jeremy davies← اسنو
  • Donna kimball← خانم گیبارین
  • Michael ensign← دوست شماره 1
  • Elpidia carrillo← دوست شماره 2
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم Solaris
برای دانلود فیلم Solaris، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
----
منبع