فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم unsane

فیلم unsane اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Steven soderbergh می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به کلیر فوی اشاره نمود. این فیلم، یک اثر درام – تخیلی است و بیشتر بر روی نحوه تفکرات و ذهن دختری به نام ساویر جریان دارد و توانسته است رتبه 63 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم unsane می پردازیم. 
 داستان فیلم unsane
داستان فیلم در ارتباط با دختری به نام ساویر است که در شغل خود سیار فرد موفقی است؛ با این حال او ترس هایی در زندگی دارد؛ ترس از رابطه با جنس مخالف و یا ارتباط جنسی. در ابتدای فیلم همه چیز ریتم آرامی دارد و زندگی شخصی ساویر را توصیف می کند.
او از مردی به نام دیوید که قبلا با او ارتباط داشته فراری است و همواره تصور می کند که قصد دارد به او نزدیک شود و آسیبی به او وارد نماید. سپس، ساویر را می بینید که به دنبال یافتن یک آسایشگاه روانی جهت مشاوره ای با پزشک آنجا به آن محل حرکت می کند.
در بیمارستان او با اتفاقات عجیبی روبرو می شود و به طور تصادفی مجبور می شود که با ترس های خود مقابله کند. ساویر در آنجا حبس شده و مدام تصور می کند که دیوید نیز در آنجاست و قصد کشتن او را دارد.
این فیلم حول موضوع فوبیا و ترس های یک فرد جریان دارد و زندگی کاری و اجتماعی او را به تصویر می کشد. تماشای این اثر را به علاقه مندان به موضوعات روانشناسی توصیه می کنیم.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Claire foy← ساویر
  • Joshua leonard← دیوید
  • Amy Irving← آنجلا
  • Sarah stiles ← جیل
  • Marc kudisch← مدیر بانک
  • Myra taylor← کانسلر
  • Poly mckie← پرستار بیمارستان
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم unsane
برای دانلود فیلم unsane، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد