فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم another woman

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته وودی آلن می باشد. فیلم another woman شخصیت زنی محکم و خلاق را به تصویر می کشد که در عین مبارزه اش با افسردگی، در حال کار کردن بر روی کتاب جدیدش می باشد. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جینا رولندز اشاره نمود. اگر می خواهید یک فیلم درام زیبا را تماشا کنید که ریشه در مفاهیم بنیادین روان شناسانه در ذهن و زندگی افراد و نوع ارتباطات آنها دارد، این اثر می تواند گزینه مناسبی باشد؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم another woman می پردازیم.
ادامه مطلب ...

فیلم psycho 2

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته آلفرد هیچکاک می باشد. فیلم psycho 2 در ارتباط با بیماری روانی است که پس از چندین سال درمان در آسایشگاه روانی، سعی دارد که با زندگی خود کنار بیاید. از جمله بازیگران مطرح در آن می توان به آنتونی پرکینز اشاره نمود. این فیلم ادامه سری اول اثری با همین نام می باشد که در ژانر وحشت ساخته شده و در آن به گونه ای سعی شده تا علائم رفتاری و افکار فردی مبتلا به جنون و بیماری دوشخصیتی مورد بررسی قرار گیرد؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم psycho 2  می پردازیم.
ادامه مطلب ...

فیلم Psycho

این فیلم یکی از اثرهای ساخته شده در سال 1998 می باشد. فیلم psycho به اختلال دو شخصیتی در یک فرد می پردازد. کارگردان این فیلم gas van sent می باشد. آن را می توان در دسته اثرهای ترسناک و روانشناختی قرار داد. این اثر بازی سازی فیلمی به همین نام متعلق به کارگردان معروف آلفرد هیچکاک است و در زمینه فیلم های دلهره جای دارد و یکی از ترسناک ترین اثرهای تاریخ جهان می باشد. این اثر رتبه 47 از 100 را در وبسایت IMDB از آن خود نموده است. در ادامه توضیحات بیشتری را در ارتباط با داستان و نحوه دانلود فیلم psycho ارائه می دهیم.
ادامه مطلب ...

فیلم The Shining

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته استنلی کوبریک می باشد. فیلم The Shining اثری بسیار زیبا در ژانر دلهره و روانشناختی است که داستان مردی را روایت می کند که به همراه خانواده خود در هتلی عجیب اقامت می کنند.از جمله بازیگران مطرح در آن می توان به جک نیکلسون اشاره نمود. این اثر یکی از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان محسوب شده و از روی کتابی با همین نام به نویسندگی استیون کینگ ساخته شده است؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم The Shining می پردازیم.

ادامه مطلب ...

فیلم Ironweed

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته hector babenco باشد. فیلم Ironweed داستان مردی 60 ساله مبتلا به شیزوفرنی را روایت می کند که سالها از خانواده خود دور بوده است و آنها را ترک کرده است. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جک نیکلسون اشاره نمود. این فیلم اثری در سبک درام است و زندگی بی هدف و از هم پاشیده فردی به نام فرانسیس با بازی (جک نیکلسون) را در پی دارد و می توان آن را از فیلم های خوش ساخت دهه 1980 نام برد؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Ironweed می پردازیم.
ادامه مطلب ...