فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Ironweed

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته hector babenco باشد. فیلم Ironweed داستان مردی 60 ساله مبتلا به شیزوفرنی را روایت می کند که سالها از خانواده خود دور بوده است و آنها را ترک کرده است. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جک نیکلسون اشاره نمود. این فیلم اثری در سبک درام است و زندگی بی هدف و از هم پاشیده فردی به نام فرانسیس با بازی (جک نیکلسون) را در پی دارد و می توان آن را از فیلم های خوش ساخت دهه 1980 نام برد؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Ironweed می پردازیم.
 داستان فیلم Ironweed
این فیلم حول فردی لا اوبالی به نام فرانسیس جریان دارد که اکنون 60 ساله است و سالهای زیادی از عمرش را به دور از خانواده خود سپری نموده است.او در واقع زمانی که دخترش به دنیا آمده، آنها را رها کرده و به شهری دیگر جهت خوش گذرانی رفته است.
در ابتدای فیلم، شما فردی ولگرد را مشاهده می کنید که همان فرانسیس است که تمام پول و زندگی خود را از دست داده است. او همچنین مبتلا به بیماری شیزوفرنی است و سه نفر آدم را همواره در جلوی چشمان خود می بیند که با او گفتگو می کنند. از جمله نشانه های این بیماری همچون حرکات غیر عادی در رفتار و گفتار، کابوس و توهم های شنیداری و همچنین نوسانات عاطفی را می توانید در سکانس های مختلف این فیلم در او مشاهده کنید.
در ادامه فیلم مشاهده می کنید که او با یکی از دوستان صمیمی خود به زادگاهش برمی گردد تا در مرسم هالوین شرکت کند. در آنجا او به خانواده خود پس از سالها سرمی زند و یکی از دخترانش به او بی اعتنایی می کند. همچنین در آنجا مشخص می شود که فرانسیس به همسرش سالها خیانت کرده بود و با زنی به نام هلن ازدواج کرده است.
به طور کلی، این اثر توانسته است یک ریتم مشخصی را دنبال کند و شخصیت فردی را به تصویر بکشد که لا اوبالی، رفیق باز و ضد اجتماعی است. جک نیکلسون در این فیلم توانسته است که به زیبایی این صفات شخصیتی را نشان دهد و علاوه بر آن از پس نقش فردی با اختلال روانی شیزوفرنی بر بیاید و آن را به خوبی ارائه کند.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Jack nicholson ← فرانسیس
  • Meryl streep← هلن
  • Carroll baker← آنی
  • Michael okeefa ← بیلی
  • Diane venora← پگ
  • Tom waits← رودی
  • Fred gwynne← اسکار
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم Ironweed
برای دانلود فیلم Ironweed، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد