فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم fearless

این اثر زیبا، فیلمی به کارگردانی peter weir است که در ژانر درام و هیجان انگیز ساخته شده است. فیلم fearless حول مردی به نام مکس جریان دارد که از جمله بازماندگان از یک حادثه هواپیمایی است و به بیماری استرس پس از سانحه دچار می گردد. طرح کلی آن در ارتباط با یک سانحه هوایی می باشد که در آن همه افراد به جز چند نفر کشته می شوند. در واقع، موضوعی که از جنبه روانشناسی در این فیلم بر روی آن کار شده است ptsd می باشد که به معنای استرسی است که پس از بروز یک سانحه ترسناک برای یک فرد رخ می دهد.  
ادامه مطلب ...

فیلم trance

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Danny Boyle می باشد. فیلم trance داستانی در ارتباط با یک دلال اشیاء هنری است که به دلیل حادثه ای، حافظه اش را از دست می دهد و از طرفی دیگر، تبهکارانی به دنبال او می باشند. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جیمز مک اوی اشاره نمود. این اثر در سبک جنایی و معمایی است و توانسته است رتبه 61 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم trance می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم the brood

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته دیوید کورنبرگ می باشد. فیلم the brood در مورد یک متد روانشناختی است که توسط دکتر هال بر روی بیمارانش انجام می شود. در این بین، آزمایش او بر روی یک زن، منجر به مشکلاتی می گردد. در آن پر از سکانس هایی شامل دلهره و هیجان می باشد و بازیگران آن به ویژه کاراکتر نقش نولا (با بازی سامانتا ایگر) به خوبی توانسته اند بازی خود را ارائه دهند؛ همچنین توانسته است رتبه 68 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم the brood می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم the adderall diaries

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Pamela Romanowsky می باشد. فیلم the adderall diaries داستان مردی را دنبال می کند که دچار وابستگی شدید به مواد مخدر است و این موضوع، مسیر زندگی اش را به یک پرونده جنایی باز می کند. این اثر ساخته شده در ژانر اکشن و جنایی است و سعی دارد تا زندگییک نوسنده سرشناس که از طرفی درگیر با مواد مخدر و از سویی دیگر با پدر خود می باشد را به تصویر بکشد؛ همچنین توانسته است رتبه 42 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم the adderall diaries می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فیلم split

فیلم split اثری فوق العاده از کارگردان برجسته M. Night Shyamalan می باشد. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جیمز مک اوی اشاره نمود. فیلم مورد نظر در ارتباط با بیماری چند شخصیتی است و یکی از بهترین آنها در این دسته میباشد. آن را می توان جزء اثرهای مرموز و معمایی طبقه بندی کرد و از نقاط قوت آن می توان به نقش آفرینی هنرمندانه مک اوی و موسیقی زیبای آن در سکانس های مختلف اشاره نمود؛ همچنین توانسته است رتبه 62 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم split می پردازیم. 
ادامه مطلب ...