فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم fearless

این اثر زیبا، فیلمی به کارگردانی peter weir است که در ژانر درام و هیجان انگیز ساخته شده است. فیلم fearless حول مردی به نام مکس جریان دارد که از جمله بازماندگان از یک حادثه هواپیمایی است و به بیماری استرس پس از سانحه دچار می گردد. طرح کلی آن در ارتباط با یک سانحه هوایی می باشد که در آن همه افراد به جز چند نفر کشته می شوند. در واقع، موضوعی که از جنبه روانشناسی در این فیلم بر روی آن کار شده است ptsd می باشد که به معنای استرسی است که پس از بروز یک سانحه ترسناک برای یک فرد رخ می دهد.  
 داستان فیلم fearless
در ابتدای این فیلم شما متوجه یک هواپیمایی خواهید شد که سقوط کرده است و غیر از چندین نفر، بقیه همه کشته شده اند. یکی از بازماندگان، مکس با بازی جف بریجز است. او به اختلال استرس پس از سانحه دچار می شود که منجر به بروز رفتارهایی غیر عادی در او می گردد که در سکانس های مختلفی از فیلم می توانید مشاهده نمائید.
یکی از حالات رفتاری عجیبی که در مکس در ابتدای فیلم پیداست، آرامش بیش از حد اوست که گویی انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است و این دقیقا یکی از واکنش هایی است که مکس برای غلبه بر استرس خود به کار می گیرد.
در ادامه مشاهده می کنید که او به دیدار خانواده خود رفته و سعی می کند که با آنها ارتباطی عاطفی همچون قبل برقرار کند. اما حادثه ای که برای او رخ داده منجر به تغییراتی در ارتباطات، شخصیت، شغل و ویژگی های روانی او شده است و به ناگاه مشاهده می کنید که پس از چندی، خانواده خود را ترک می کند و به دیدار یکی دیگر از بازماندگان هواپیما می رود.
کارلا دومین بازمانده از سقوط است؛ زنی که در هواپیما به همراه نوزاد خود بوده و به شدت از این که نتوانسته کودک خود را از مرگ نجات دهد، خود را مقصر می داند و احساس گناه دارد. مکس سعی دارد تا با شبیه سازی اتفاقاتی به او نشان دهد که این گونه نیست.
به طور کلی، اعتماد به نفس بیش از حد مکس در طول فیلم، انجام کارهای پر ریسک و خطرناک برای به حداکثر رساندن میزان استرس خود و همچنین، فرار کردن از دادگاه شکایت از شرکت هواپیمایی همگی به نوعی تلاش مکس بر غلبه بر استرس او را نشان می دهد. مشاهده این فیلم زیبا را به تمامی افرادی که قصد کسب اطلاعات در ارتباط با علائمی از این گونه بیماران دارند، توصیه می نمائیم.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Jeff bridjess← مکس
  • Isabella rossellini← لورا
  • Rosie peres← کارلا
  • Tom hulce ← بریلستین
  • John turturro← دکتر بیل
  • Benicio del toro← مانی
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم fearless
برای دانلود فیلم fearless، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای دانلود و مشاهده کتبی در این زمینه، می توانید به صفحه کتاب های روانشناسی آمازون  مراجعه کنید.
-----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد