فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم the brood

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته دیوید کورنبرگ می باشد. فیلم the brood در مورد یک متد روانشناختی است که توسط دکتر هال بر روی بیمارانش انجام می شود. در این بین، آزمایش او بر روی یک زن، منجر به مشکلاتی می گردد. در آن پر از سکانس هایی شامل دلهره و هیجان می باشد و بازیگران آن به ویژه کاراکتر نقش نولا (با بازی سامانتا ایگر) به خوبی توانسته اند بازی خود را ارائه دهند؛ همچنین توانسته است رتبه 68 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم the brood می پردازیم. 
 داستان فیلم the brood
این اثر حول یک یک متد درمانی روانشناسی قدیمی جریان دارد که توسط دکتر هال، بر روی بیمارانش انجام می گردد. یکی از آنها، همسر مردی به نام فرانک است که مهندس معمار است. آنها دختر بچه ای کوچک نیز دارند که پیش پدرش است.
نولا همسر فرانک، تحت آزمایشات درمانی دکتر هال می باشد. متد و بدین طریق است که سعی می کند از طریق تلقین و قرار دادن بیمارانش به جای افرادی که از آها خشمگین است یا رنج کشیده است، اطلاعاتی را از آنها بیرون بکشد؛ ولی بخش خیالی آن در اینجاست که او از هر کسی که خشمگین است، حادثه ای برای او رخ می دهد.
فرانک پس از اینکه می بیند دخترش دچار برخی مشکلات پوستی و کابوس های شبانه شده است و از طرفی دکتر هال به او اجازه ملاقات با زنش را نمی دهد، به او شک می کند و سعی دارد تا اثبات کند که او فردی کلاهبردار و هوسباز است و با دیوانه کردن بیمارانش، قصد سوء استفاده جنسی از آنها را دارد.
در این میان، هر کسی مثل پدر نولا و مادر فرانک نیز که قصد دارند نولا را از دست دکتر هال بیرون بکشند، به قتل میرسند و این ماجرا شک فرانک را افزایش می دهد. این فیلم، ماجرایی خیالی دارد و متدی روانشناسی که در آن کار شده است جنبه علمی ندارد؛ هر چند می تواند برای خیلی از دوستداران فیلمهای روانشناسی، جالب باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Oliver reed ← دکتر هال
  • Samantha eggar← نولا
  • Art hindle← فرانک
  • Henry beckman← برتون
  • Nuala fitzgerald← جولیانا
  • Gary mckeehan← مایک
  • Susan hogan ← روث
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم the brood
برای دانلود فیلم the brood، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای دانلود و مشاهده کتبی در این زمینه، می توانید صفحه کتاب های روانشناسی آمازون  مراجعه کنید.
----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد