فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم split

فیلم split اثری فوق العاده از کارگردان برجسته M. Night Shyamalan می باشد. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جیمز مک اوی اشاره نمود. فیلم مورد نظر در ارتباط با بیماری چند شخصیتی است و یکی از بهترین آنها در این دسته میباشد. آن را می توان جزء اثرهای مرموز و معمایی طبقه بندی کرد و از نقاط قوت آن می توان به نقش آفرینی هنرمندانه مک اوی و موسیقی زیبای آن در سکانس های مختلف اشاره نمود؛ همچنین توانسته است رتبه 62 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم split می پردازیم. 
 داستان فیلم split
این اثر زیبا در ارتباط با مردی به نام کوین است که دارای 23 شخصیت مختلف می باشد. در ابتدا شما مردی مرموز و بسیار مودب را مشاهده می کنید که 3 دختر جوان را سوار ماشین می کند و آنها را می رباید. او آنها را به مکانی متروکه می برد و در آنجا حبس می کند.
زمانی که خبر ناپدید شدن این افراد به گوش پلیس می رسد، به جستجوی آنها بر می آیند و ردی را از کوین پیدا می کنند. شخصیت اول کوین، فردی شرور و ضد اجتماعی به نام دنیس است که همان رباینده سه تا دختر به نام های کیسی، کلر و مارسیا است.
در واقع کوین به دلیل آزار و اذیت های دوران کودکی اش، به اختلال تجزیه هویت مبتلا شده است. در ادامه یکی از دخترها متوجه چند شخصیتی کوین می گردد و سعی دارد تا به محض تغییر او به یک پسر بچه 9 ساله (یکی دیگر از شخصیت های کوین) با او دوست شود و به گونه ای خود و دوستانش را از آنجا نجات دهد.
کوین حتی به دیدار روانپزشکی به نام کرن می رود که او بعدها می فهمد که کوین از تغییر تغییر شخصیت خود می تواند بر عدم تعادل روانی اش غلبه کند و سعی دارد به گونه ای با کاراکترهای مختلف کوین آشنا شده و یک ارتباط دوستی را بین آنها به وجود آورد. این اثر ادامه فیلم نشکن (سال 2002) با بازی بروس ویلیس است و بر اساس اطلاعات کاملا علمی از محققان در زمینه روانشناسی شخصیت، سعی دارد کاراکترهای مختلف کوین را به تصویر بکشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • James mc avoy ← کوین
  • Anya taylor← کیسی
  • Jessica sula← مریکا
  • Haley lu ← کلیر
  • Betty buckley← دکتر کارن
  • Brad william← آنکل
  • Neal huff← آقای بنویت
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم split
برای دانلود فیلم split، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
---
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد