فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم the adderall diaries

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته Pamela Romanowsky می باشد. فیلم the adderall diaries داستان مردی را دنبال می کند که دچار وابستگی شدید به مواد مخدر است و این موضوع، مسیر زندگی اش را به یک پرونده جنایی باز می کند. این اثر ساخته شده در ژانر اکشن و جنایی است و سعی دارد تا زندگییک نوسنده سرشناس که از طرفی درگیر با مواد مخدر و از سویی دیگر با پدر خود می باشد را به تصویر بکشد؛ همچنین توانسته است رتبه 42 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم the adderall diaries می پردازیم. 
 داستان فیلم the adderall diaries
داستان این فیلم در ارتباط با مردی به نام استیفن است که نویسنده ای سرشناس است. او شخصیتی پرخاشگر، خلاق و ماجراجو است و در حال حاضر بر روی آخرین کتاب خود در حال کار می باشد.
استیفن به شدت در دوران کودکی خود تحت سلطه و پرخاشگری پدر بیمار و الکلی خود قرار داشت؛ کودکی او مملو از ترس، افسرگی و چندین بار تجربه خودکشی نافرجام بود. حالا در بزرگسالی، او خاطرات زندگی خود را مشترک با زنی می بیند که مفقود شده و همه گمان می کنند که شوهرش (با نام هنس) او را به قتل رسانده است.
بدین ترتیب، او وارد ماجرایی جنایی شده و از طرفی سعی دارد که با هنس که او را یاد پدرش می اندازد در بیفتد و از طرفی دیگر، علاقه مند به دختری می شود (لانا) که در دادگاه او را می بیند. به نوعی می توان گفت که از آنا که او در کودکی اش به دلیل ناتوانی فیزیکی که نسبت به پدرش داشت، نمی توانست با او مقابله کند و حالا می خواهد که آن خشم درونی خود را به گونه ای بر روی هنس تخلیه کند.
زندگی استیفن، خالی از یک شادی و انگیزه بالاست. در واقع او می خواهد که با سرگرم نمودن خود با نوشتن کتاب و دوستی با لانا، به نوعی بر غم درونی و تنهایی که در زندگی اوست فائق آید؛ در نهایت ورود او به زندگی هنس و پیدا شدن ناگهانی پدرش در زندگی استیفن، زندگی او را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • James franco ← استیفن
  • Amber heard← لانا
  • wilmer valderrama← جاش
  • اد هریس ← نیل
  • Christian slater← هنس
  • Cynthia nixon← جن
  • Jim parack← روگر
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم the adderall diaries
برای دانلود فیلم the adderall diaries، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
---
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد