فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Psycho

این فیلم یکی از اثرهای ساخته شده در سال 1998 می باشد. فیلم psycho به اختلال دو شخصیتی در یک فرد می پردازد. کارگردان این فیلم gas van sent می باشد. آن را می توان در دسته اثرهای ترسناک و روانشناختی قرار داد. این اثر بازی سازی فیلمی به همین نام متعلق به کارگردان معروف آلفرد هیچکاک است و در زمینه فیلم های دلهره جای دارد و یکی از ترسناک ترین اثرهای تاریخ جهان می باشد. این اثر رتبه 47 از 100 را در وبسایت IMDB از آن خود نموده است. در ادامه توضیحات بیشتری را در ارتباط با داستان و نحوه دانلود فیلم psycho ارائه می دهیم.
 داستان فیلم Psycho
داستان این فیلم در ابتدا از شرکتی شروع می شود که دختری به نام لیرا در آن به عنوان منشی کار می کند. او در ادامه برای این اینکه پول زیادی رادر مدت کوتاهی به دست آورد، مبلغ زیادی را از یکی از ارباب رجوع های رئیسش می دزدد و فرار می کند که بتواند با نامزد خود زندگی خوبی را شروع کند.
لیرا با ماشین سعی دارد که به شهر دیگری برود و در میانه راه به هتلی برمی خورد که تصمیم می گیرد شب را در آنجا اقامت گزیند.داستان اصلی این از اینجا تازه آغاز می شود؛ هتلی که متعلق به یک فرد دو شخصیتی است که که با مادر خود در اطاق کوچکی در بالای همان هتل زندگی می کنند.
در ادامه شما دیالوگ ها و رفتارهای عجیبی را از نورمن (مرد صاحب هتل) مشاهده می کنید. او فردی هوس باز است که اطلاقی را که به لیرا داده است را زیر نظر دارد. در نیمه شب، در زمانی که لیرا در حال حمام کردن می باشد توسط مادر نورمن به شکلی فجیع به قتل می رسد و جنازه او در داخل رودخانه ای مخفی می گردد.
با ادامه فیلم، پای پلیس و خواهر لیرا به آن هتل باز می شود و به نورمن مشکوک می گردند. این فیلمی یکی از اثرهای روانشناختی زیبا در تاریخ فیلم های کلاسیک است که در ارتباط با بیماری دوشخصیتی و علائم علل آن جریان دارد و سعی نموده تا به گونه ای حالاتی از جنون، بی ثباتی و ویژگی های رفتاری افرادی را که به اختلال دچارند به تصویر بکشد.
بازیگران فیلم Psycho
از جمله شخصیت های اصلی این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Anthony perkins ← نورمن
  • Vera miles ← لیرا
  • Gohn gavin ← سام
  • Janet leigh← مریون
  • Martin balsam ← میلتون
  • Simon oakland ← دکتر فرد
و دیگر شخصیت ها که به هیجان و زیبایی این اثر، افزوده اند.
دانلود فیلم Psycho
برای دانلود رایگان فیلم Psycho، می توانید از طریق دکمه بالا اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.
-----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد