فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم another woman

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته وودی آلن می باشد. فیلم another woman شخصیت زنی محکم و خلاق را به تصویر می کشد که در عین مبارزه اش با افسردگی، در حال کار کردن بر روی کتاب جدیدش می باشد. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جینا رولندز اشاره نمود. اگر می خواهید یک فیلم درام زیبا را تماشا کنید که ریشه در مفاهیم بنیادین روان شناسانه در ذهن و زندگی افراد و نوع ارتباطات آنها دارد، این اثر می تواند گزینه مناسبی باشد؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم another woman می پردازیم.
 داستان فیلم another woman
داستان این فیلم به صورت کلی در ارتباط با زنی افسرده و میانسال است که شغلش نویسندگی است و برای اتمام کتاب جدید خود، واحدی را در یک آپارتمان به عنوان دفتر کاری خود اجاره می کند. این زن که مریون نام دارد، از شخصیتی محکم،کنجکاو و خلاق برخوردار است و از این رو مرتب سعی دارد که از واحد کناری خود سر درآورد.
در اطاق کناری مریون، یک روانشناس است که زنی به نام هوپ که باردار می باشد، مرتب به او مراجعه می کند و صدای گفتگوی آنها همواره توجه مریون را به خود جلب می کند. او همچنین سعی دارد تا بفهمد که شوهر او کیست و چه مشکلی با او دارد و چه چیزی منجر به توهم ها و کابوس های شبانه هوپ شده است.
از طرفی، مریون با شوهر خود ارتباط گرم و صمیمی دارد؛ اما بعدها به دلیل خیانت همسرش، ضربه روحی بدی به او وارد می شود که او را در حال بوسیدن با یکی از دوستان و همسایگانش می بیند.
این فیلم در واقع اثری درام و روانشناختی است که سعی دارد کمبودها و عقده های افراد را به تصویر بکشد؛ مثل مریون که از طرفی دوست دارد زندگی خود با شوهرش را حفظ کند و از طرفی ترس از از دست دادن او دارد و همواره احساس بی توجهی و تنهایی می کند. این اثر گزینه خوبی برای تحلیل شخصیتی بازیگران آن برای دانشجویان و علاقه مندان به رشته روانشناسی می باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Gena rowlands ← مریون
  • Mia farrow← هوپ
  • Ian holm← کن
  • Blythe danner ← لیدیا
  • Gene hackman← لاری
  • Martha plimpton← لورا
  • Sandy dennis← کلیر
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم another woman
برای دانلود فیلم another woman، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد