فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم The Horse Whisperer

فیلم The Horse Whisperer، اثری فوق العاده از کارگردان برجسته رابرت ردفورد می باشد که خود نیز در این اثر ایفای نقش نموده است. از جمله بازیگران مطرح دیگر در این فیلم می توان به اسکارلت جوهانسن اشاره نمود که در اثر حادثه ای که برای اسب او رخ می دهد، دیگر به درستی نمی تواند راه برود و ارتباط خوشایندی را با صاحب خود برقرار نمی کند. این اثر رتبه 65 از 100را از منتقدین دریافت نموده است و فیلمی در ژانر درام و وسترن می باشد. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم The Horse Whisperer، می پردازیم. 
داستان فیلم The Horse Whisperer

داستان این فیلم در ارتباط با دختر بچه ای به نام گریس است که عاشق اسب خود می باشد؛ اما به دلیل حادثه ای که برای اسبش رخ می دهد و دیگر نمی تواند راه برود بسیار افسرده می شود و تمایلی به ارتباط با کسی ندارد.

در ادامه مشاهده می کنیم که شخصی به نام تام (با بازی رابرت ردفورد) از راه می رسد و از طریق مادر گریس متوجه می شود که اتفاق ناگواری برای اسب او پیش آمده است. در نهایت به دلیل اصرار بیش از اندازه مادر گریس، تام می پذیرد که اسب را درمان کند و از طریق آموزشی صحیح، آن را دوباره به حالت اولیه اش برگرداند.
این اثر علاوه بر اینکه فیلمی بسیار مهیج در ژانر درام و وسترن می باشد، به موضوع افسردگی نیز اشاره دارد که چگونه حوادثی مثل مرگ یا حادثه ای ناگوار برای یکی از نزدیکان، می تواند بر روحیه و زندگی یک فرد به ویژه کودکان تاثیر بالایی بگذارد. در واقع وابستگی کودکان به حیوانات و مشکلات وارد شده بر آنها در اثر از دست دادن آنها، یکی از موضوعات قابل توجه در این فیلم می باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Robert redford ← تام
  • Scarlett johansson ← گریس
  • Cristin scott thomas ← آنی
  • Sam neill ← رابرت
  • Dianne weist ← داین
  • Chris cooper ← فرانک
  • Cherry jones ← لیز

و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم The Horse Whisperer
برای دانلود فیلم The Horse Whisperer، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

----
منبع
---


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد