فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Solaris

فیلم Solaris اثری فوق العاده از کارگردان برجسته steven soderbergh می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به جورج کلونی اشاره نمود. این فیلم در واقع یک اثر درام و معمایی است و خیلی ارتباطی به شاخه خاصی در روانشناسی ندارد و تنها در ارتباط با دکتر روانپزشکی است که  از او می خواهند به تحقیقاتی در یک ایستگاه فضایی بپردازد. با این حال این فیلم توانسته است رتبه 65 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم solaris می پردازیم. 
 داستان فیلم Solaris
این فیلم، یک اثر درام و معمایی است و بازیگر مطرح جورج کلونی در نقش کریس، در آن نقش یک روانکاو را دارد که در غم از دست دادن همسر خود می باشد. ماجرا در آنجایی عجیب می شود که که برخی از کاوشگران در ارتباط با ایستگاه فضایی پرومته از او می خواهند که مسائلی را در آنجا مورد بررسی قرار دهد.
کریس در ادامه برخلاف میل باطنی خود، به آنجا سفر می کند و در آن ایستگاه فضایی، خیالات و اتفاقات مرموزی را تجربه می کند. در آنجا او همسر خود را نیز می بیند و به یک پریشانی و سردرگمی دست پیدا می کند.
محوریت اصلی این فیلم بیشتر بر روی اکتشاف در فضا و سکانس های فانتزی بنا شده است و از نظر روانشناسی در هیچ شاخه ای قرار ندارد؛ با این حال مشاهده این فیلم برای افرادی که به موضوعات فانتزی و تخیلی علاقه دارند می تواند جالب باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • George clooney← کریس
  • Natascha mcelhone← ریا
  • Viola davis← گوردون
  • Jeremy davies← اسنو
  • Donna kimball← خانم گیبارین
  • Michael ensign← دوست شماره 1
  • Elpidia carrillo← دوست شماره 2
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم Solaris
برای دانلود فیلم Solaris، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد