فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم shut in

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته فارن بلک بورن می باشد. فیلم shut in که اثری در سبک درام و هیجان انگیز می باشد آمیخته ای از یک اثر آموزنده اجتماعی و مفاهیم روانشناختی را در خود شامل می شود. مخاطب در این فیلم، بازیگر نقش مری را در شرایطی مشاهده می کند که همواره به نوعی درگیر با شغل خود و از طرفی حفظ زندگی اش می باشد و در این مسیر با مشکلات زیادی روبرو می گردد. در ادامه به توضیحاتی در ارتباط با داستان این فیلم می پردازیم. 
 داستان فیلم shut in
در ابتدا شما یک خانواده سه نفره خوشحال را می بینید که پدر و پسر در حال رفتن به مکانی می باشند. در طول راه به دلیل بحثی که استفان با پدرش به دلیل انتقال او به مدرسه شبانه روزی دارد، ماشین منحرف می شود و استفان پدرش را از دست می دهد و خود نیز به یک حالت نباتی فرو می رود و از گردن به پایین فلج می شود.
مری نامادری او که یک روانشناس کودک می باشد، پس از این حادثه تلاش می کند که به بهترین نحو از پسرخوانده اش مراقبت کند؛ به نوعی او کمی احساس عذاب وجدان دارد و خود را در راضی کردن پدر استفان به بردن او به مدرسه شبانه روزی مقصر می داند.
با این حال او سعی دارد که برای کاهش درد وجدان خود از طرفی از استفان مراقبت کند و نیازهای او را برآورده کند و از طرفی دیگر به پسر بچه مشکل دار دیگری به نام تام که ناشنواست و و از بیماران او می باشد کمک کند که با خشم و پرخاشگری خود به درستی مقابله کند.
در این اثر شما مری را زنی دارای شخصیتی مهربان، دلسوز و خانواده دوست می بینید. او با اینکه خود روانشناس می باشد ولی پس از حادثه پیش امده برای استفان، دچار یک سردرگمی  و سرزنش و اختلالی در خواب خود به نام پاراسومنیا می گردد. از طرفی استفان که در ابتدا مظلوم و علاقه مند به نامادری اش نشان می دهد، به یکباره وارد یک جنون می شود و به دلیل حسادتش به تام به دلیل محبت مری به او و اطلاع از نقش داشتن مری در انتقال او به مدرسه شبانه روزی سعی می کند که او را از بین ببرد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Noami watts ← مری
  • Oliver platt← دکتر ویلسون
  • Charley heaton← استفان
  • Jacob tramblay ← تام
  • Alexander bacon← آرن
  • David cubitt← داگ
  • Crystal balint← گریس
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم shut in
برای دانلود فیلم shut in، می توانید به وبسایت novinpsychology.com مراجعه کنید؛ همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه بروید.
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد