فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Distorted

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته rob king می باشد. فیلم Distorted مشکلاتی همچون افسردگی و پارانویا را در زنی جوان به نام لورن دنبال می کند که با شوهرش در آپارتمانی بزرگ زندگی می کنند. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جان کیوزاک اشاره نمود. این اثر متعلق به سال 2018 است و بیشتر سکانس های آن درون یک آپارتمان هوشمند می گذرد. موضوع دو قطبی در روانشناسی را دنبال می کند که همراه با یک پارانویا در یک زن جوان می باشد. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Distorted می پردازیم.
 داستان فیلم Distorted
سرتاسر این فیلم در یک حال و هوای مرموز جریان دارد. ریتم آن ملایم است و حول زنی 32 ساله به نام لورن می باشد که مبتلا به بیماری دو قطبی است و با شوهر خود در یک خانه بزرگ زندگی می کند.
جلسات مکرر روان درمانی، داروها و عوارض آنها برای لورن و همچنین کابوس های شبانه و توهمات او، منجر به این شده اند که او صداها و چیزهای عجیبی را در خانه مشاهده کند و یا افرادی که قصد دارند با او ارتباط برقرار کنند.
شوهر او راسل، لورن را به امید بهبود نسبی افسردگی و توهماتش به ساختمانی بزرگ و امنیتی انتقال می دهد و به آنجا نقل مکان می کنند. با این حال، اوضاع روانی لورن در خانه جدید بدتر می شود و البته همسایگان مرموز او و ارتباطی که ازطریق یک چت روم با فردی هکر پیدا می کند، در این مورد بی تاثیر نیست.
این فیلم در واقع به خوبی توانسته است علائم زنی مبتلا به بیماری دو قطبی را به خوبی به تصوبر بکشد؛ هر چند افسردگی را شما در بیشتر سکانس های آن بر لورن غالب می بینید و این نشانه ها و عوارض داروهای ضد افسردگی که مصرف می کند، در  زمان تنهایی اش و همچنین زمان خواب و به هنگام ارتباطاتش با افراد جدید، بیشتر در فیلم نمایان می کند.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Christina ricci← لورن
  • Brendan fletcher← راسل
  • Vicellous shannon← فیلیپ
  • John cusack ← ومون
  • Nicole anthony← مارگو
  • Oliver rice← لانس
  • Maja milkovich ← دامینکیو
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم Distorted
برای دانلود فیلم Distorted، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد