فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم i love you phillip morris

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته گلن فیکارا می باشد. فیلم i love you phillip morris در ارتباط با مردی همچنس باز با بازی جیم کری است که از این موضوع اطلاعی ندارد و در زندان عاشق یک پسری دیگر می شود. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می توان به جیم کری اشاره نمود. این اثر به خوبی توانسته است احساسات، تمایلات و رفتارهای این افراد را به تصویر بکشد. سبک آن کمدیو زندگی نامه است و توانسته رتبه 65 از 100 را از منتقدین دریافت نماید. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم i love you phillip morris می پردازیم. 
 داستان فیلم i love you phillip morris
در ابتدای فیلم شما مردی به نام استیون (با بازی جیم کری) را مشاهده می کنید که زندگی شادی را با همسرش دبی و فرزندش می گذراند. داستان فیلم از آنجایی آغاز می گردد که استیون متوجه می شود که یکسری گرایشات جنسی و احساسی شدیدی نسبت به برخی از مردان دارد و برای او بودن با مردان از غیر همجنس ارضا کننده تر می باشد.
همین موضوع باعث این می شود که او تا مدتی از همسرش فاصله بگیرد و در این دوره به دلیل کارهای غیر قانونی که انجام می دهد به زندان می افتد. در آنجا او از مردی به نام فیلیپ خوشش می آید که تصادفا اونیز همجنس گراست و بین این دو عشق زیادی شکل می گیرد و در نهایت از زندن فرار می کنند.
این فیلم به زیبایی توانسته است گرایشات جنسی استیون را به تصویر بکشد. این مورد را شما می توانید در ابراز احساسات مداوم بین او و فیلیپ و همچنین تلاش های آنها برای فرار از زندان و برقراری یک زندگی دو نفره مشاهده کنید.
در هر حال مسئله همجس گرائی است که این فیلم به وضوح به آن اشاره دارد. امروزه مسئله گرایش به همجنس، یک بیماری محسوب نمی شود؛ بلکه نوعی از تمایلات جنسی افراد است که فروی معتقد بود در همه انسان ها تا درصدی وجود دارد و اگر مورد نهی فرهنگی وجود نداشت، امروزه بیش از اینها شاهد چنین گرایشی در بین افراد می بودیم.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Jim carrey ← استیون
  • Ewan mcgregor← فیلیپ
  • Leslie mann← دبی
  • Rodrigo santero← جیمی
  • Antonie corone← لیندولم
  • Michael mandell← کلیون
  • Dameon clarke← هیوستن
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم i love you phillip morris
برای دانلود فیلم i love you phillip morris، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد