فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم girl interrupted

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته james mangold می باشد. فیلم girl interrupted داستان نویسنده ای به نام سوزان کایمن را روایت می کند و ماجرای 18 ماه بستری شدن او در یک آسایشگاه روانی را بازگو می نماید. این اثر روانشناحتی حول موضوعات روانی مختلفی جریان درد و با اینکه فیلم در دهه 60 آمریکا است و دورانی را روایت می کند که متقارن با درگیری های سیاسی و شورش های اجتماعی بوده است، با این حال از جنبه هایی مثل فیلمبرداری، تغییر سکانس و شخصیت پردازی بسیار خوب عمل کرده است. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم girl interrupted می پردازیم. 
 داستان فیلم girl interrupted
این اثر در یک بیمارستان روانی جریان دارد و زندگینامه نویسنده ای به نام سوزان کایسن را نمایش می دهد و بر اساس شرح تجارب او از 18 ماه بستری بودنش در بیمارستام روانی ناشی می گردد. نقش سوزان را وینونا رایدر بازی میکند که از مشکلات روانی مختلفی رنج می برد.
سوزان به دلیل اقدام به خودکشی با مصرف بیش از حد الکل و آسپیرین، به یک آسایشگاه روانی فرستده می شود و در آنجا تشخیص داده می شود که مبتلا به اختلال شخصیت مرزی می باشد. در فیلم همواره او را فردی که احساس پوچی می کند و ثباتی در رفتارها و خلق و خو و احساساتش به چشم می خورد مشاهده می نمائید.
در آسایشگاه ، سوزان با لیسا و دیسی و پولی دوست می شود. لیسا زنی است با شخصیتی کاریزماتیک که تمایل شدیدی به ریاست و سرکشی دارد، از قوانین تبعیت نمی کند و اختلال ضد اجتماعی تشخیص داده می شود. از طرفی، دیسی مبتلا به ocd و پولی از اسکیزوفرنی خفیف رنج می برد که در فیلم او را همواره با نشانه هایی همچون توهم های شنیداری و دیداری مشاهده می کنید.
مشاهده این فیلم می تواند برای افراد و دانشجویانی که قصد شناخت بیشتر علائم برخی اختلالات شخصیتی و مقابله با آنها را دارند کمک کننده باشد. از طرفی دیدن آن را به تمامی علاقه مندان به موضوعات روانشناسی نیز توصیه می نمائیم.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Winona ryder ← سوزان
  • Anjelina jolie← لیسا
  • Clea duvall← جورجینا
  • Brittany murphy ← دیسی
  • Elisabeth moss← پولی
  • Jared leto← توبیاس
  • Jeffrey tambor← دکتر پاتس
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم girl interrupted
برای دانلود فیلم girl interrupted، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
---
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد