فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم to kill a mockingbird

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته رابرت مولیگان می باشد. فیلم to kill a mockingbird در ارتباط با وکیلی به نام اتیکوس است که باید بی گناهی فردی سیاه پوست را که متهم به تجاوز به دخنری سفید پوست شده را ثابت کند. از جمله بازیگران مطرح در آن می توان به گری گوری پک اشاره نمود. این اثر، در سال تولید آن توانست جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کند و  و به دوره ای در آمریکای جنوبی می پردازد که سیاه پوستان به شدت مورد تبعیض نژادی قرار داشتند؛ در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم to kill a mockingbird می پردازیم.
 داستان فیلم to kill a mockingbird
این فیلم بیشتر سبک درام را شامل می شود و حول موضوع خاصی در روانشناسی نمی چرخد. حال و هوای آن شما را به زمانی در تاریخ آمریکای جنوبی میبرد که سیاه پوستان به شدت تحت تاثیر تبعیض های نژادی بودند.
فیلم حول مردی به نام اتیکوس جریان دارد که یک وکیل رحرفه ای است و سعی دارد از مردی سیاه پوست که به ناحق به تجاوز به دختری سفید پوست متهم شده، دفاع کند. از طرفی، باید با فرزندان خود نیز که افرادی کنجکاو و ماجراجو هستند سر کند.
پیام اصلی فیلم، ظلمی است که آشکارا به آن مرد سیاه پوست در جریان اتهام تجاوز به او وارد می شود. دردادگاهی که برگزار می گردد، اتیکوس با استدلال های فراون سعی دارد تا آن مرد را (با نام رابینسون) تبرئه کند و بی گناهی او را اثبات کند؛ در حالی که همگان سعی دارند تا به نوعی او را مقصر جلوه دهند.
بازیگران این فیلم به خوبی توانسته اند از پس نقش های خود بر بیایند و کاراکتر اتیکوس (با بازی گری گوری پک) نقش یک وکیل مقید به قانون، دقیق و منظم، منطقی و اهل آداب و رسوم را به خوبی توانسته ارائه دهد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Gregory peck← اتیکوس
  • John megna← دیل هریس
  • Ruth white← خانم دیبوس
  • Brock peters← تام رابینسون
  • Estelle evanns← کالپورنیا
  • Paul fix← جوگ
  • Robert duvall← بو ردلی
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم to kill a mockingbird
برای دانلود فیلم to kill a mockingbird، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
-----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد