فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم fear strikes out

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته رابرت مولیگان می باشد. فیلم fear strikes out روایتگر زندگی بیس بال معروف آمریکایی، جیمی پیرسال می باشد که با وجود بیماری دو قطبی، توانست به درجات بالایی در ورزش دست یابد. همچنین بر پایه یک داستان واقعی ساخته شده و در سبک درام و ورزشی می باشد؛ همچنین آن را می توان یک فیلم انگیزشی نیز به حساب آورد که در آن تلاش های بی وقفه پسری جوان را برای رسیدن به اهدافش در ورزش مشاهده می کنید.  در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم fear strikes out  می پردازیم.

 داستان فیلم fear strikes out
داستان این فیلم بر اساس زندگی بازیکن بیس بال آمرکایی، جیمی پیرسال ساخته شده است. او با وجود مشکلات خانوادگی و بیماری دو قطبی که از آن رنج می برد، توانست با تلاش خود و حمایت های بی اندازه پدرش از او، به موفقیت بالایی در این ورزش دست پیدا کند و تا 17 فصل در تیم های مختلف بازی کرد.
در این اثر بازیگر شناخته شده فیلم روانی آلفرد هیچکاک (آنتونی پرکینز) در نقش همین شخصیت بازی می کند. در ابتدا شما کودکی او و شرایط اجتماعی خانواده او را مشاهده می نمائید. تلاش های بی وقفه پدرش و حمایت هایش از جیم تا بزرگسالی او همواره ادامه داشت و از او ورزشکار مطرحی ساخت.
به دلیل بیماری روانی که جیم به آن مبتلاست، حالات شور و نشاط بالا، انرژی بیش از حد و رفتارها و احساسات غیر عادی و شادی کردن عجیب و بی وقفه را در صحنه هایی از این فیلم می توانید در او پیدا کنید و از طرفی در سکانس هایی او را کاملا در خود فرو رفته و بدون هیچ انگیزه ای در برد تیم  و فاقد اعتماد به نفس خواهید دید.
مثلا، در صحنه ای مواجه می شوید که جیم پس از برد در میدان بازی، به یکباره از حصار بالا می رود و فریاد می زند؛ حال آنکه در جایی دیگر قصد انصراف از تیم و بی علاقگی را از خود نشان می دهد. پس از دوره ای او به دلیل نوسانات خلقی و شرایط جسمی و روانی که پیدا می کند به آسایشگاه روانی منتقل می گردد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Anthony perkins ← جیم
  • Karl malden← جان
  • Norma moore← مری
  • Adam williams ← دکتر براون
  • Perry wilson← خانم جان پیرسال
  • Mary benoit← خانم پرستار

و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم fear strikes out
برای دانلود فیلم fear strikes out، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

----

منبع

روانشناسی نوین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد