فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم spider

 

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته دیوید کورنبرگ می باشد. فیلم spider بیماری شیزوفرنی مردی به نام کرگ را به تصویر می کشد که قربانی آزارهای پدرش در دوران کودکی و بی توجهی های مادرش نسبت به او بوده است. از جمله بازیگران مطرح در آن می توان به رالف فاینس اشاره نمود. اثری ساخته شده در ژانر درام و معمایی است و  از نظر فیلم نامه و انتخاب کاراکترها، به خوبی کار شده است و همچنین توانسته است رتبه 83 از 100 را از منتقدین دریافت کند. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم spider می پردازیم.

 داستان فیلم spider
داستان این فیلم در ارتباط با مردی به نام کرگ است که مبتلا به بیمار شیزوفرنی می باشد. در ابتدا شما این فرد را مشاهده می کنید که خسته و سرگردان از قطار پیاده شده و به خانه ای قدیمی که زادگاهش بوده است می رود و در آنجا ساکن می شود.
کرگ به دلیل ذهن متوهم و بیمارزایی که دارد، با ورود به آن خانه خاطرات و رویدادهای دوران کودکی اش را به یاد می آورد که بسیار مورد آزار جسمی و روانی والدینش قرار داشته است؛ بنابراین شما مرتب در طول فیلم با دنیای ذهنی و تجارب کودکی کرگ روبرو می گردید.
پدر کرگ، فردی مستبد، زورگو، قانونمند و هوس باز است و با او بسیار بدرفتاری می کند. او مخفیانه به بار میرود و با زنی در آنجا رابطه ای عاشقانه دارد. از طرفی، مادرش زنی آزاد و تجمل گراست و از نظر پوشش بدنی، حد و مرزی را با فرزندش رعایت نمی کند.
در این فیلم شما با تجارب جنسی و پرخاشگرانه تلخی که کرگ در دوران کودکی خود با آنها روبرو بوده است، آشنا می شوید؛ مواردی مثل دیدن قتل مادرش، همبستر شدن پدرش با زنان دیگر و همچنین کتک خوردن های شدید از پدرش. عواملی که می توانسته در ابتلای کرگ به اختلال روانی  و بیماری شیزوفرنی در او کمک کرده باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Ralph fiennes ← کرگ
  • Miranda richardson← مادر کرگ
  • Gabriel byrne← پدر کرگ
  • Lynn redgrave ← خانم وینکینسون
  • Bradley hall← کودکی کرگ
  • John neville← ترنس
  • Philip craig← جان

و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم spider
برای دانلود فیلم spider، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

-----

منبع

روانشناسی نوین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد