فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم Five Corners

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته تونی بیل می باشد. فیلم Five Corners داستان مردی سادیسمیک به نام هاینز است که بر اثر تجاوز به زنی جوان، گیر می افتد و به چند سال حبس محکوم می گردد. از جمله بازیگران مطرح در آن می توان به جودی فاستر اشاره نمود. سال ساخت این اثر به 1987 بر می گردد و ماجرای مردی زندانی  که به تازگی از زندان آزاد شده و همچنین زنی که قربانی آن بوده است را به تصویر می کشد. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم Five Corners می پردازیم. 
 داستان فیلم Five Corners
طرح کلی این فیلم از این قرار است که مردی به نام هاینز به دلیل مشکلات و پندارهای سادیسمی که دارد، از آسیب به دیگران لذت می برد و به دلیل قصد در تجاوز به زنی به نام لیندا که در همسایگی آنها قراردارد گیر می افتد و محکوم به چندین سال حبس می ردد.
حال و هوای فیلم به سال 1964 در آمریکا بر می گردد؛ دورانی که هنوز تبعیض های جنسی و نژادی و نحوه مقابله با مسئله خشونت و آزارهای جنسی از طرف شخصیت های مختلف مورد توجه ویژه ای قرار داشت.
یکی از مواردی که این فیلم بر روی آن متمرکز است، شخصیت و رفتارهای سادیمی هاینز است که پس از آزادی از زتدان دوباره به محله قدیمی خود می رود و قصد تجاوز مجدد به لیندا را دارد؛ در حالی که مردی به نام هری نیز از آن زن محافظت می کند که طرفدار رویکرد مقابله غیر خشونت آمیز در برابر خشونت و تجاوز می باشد.
به صورت کلی این اثر مسئله سادیسم و تجاوز جنسی را مورد بررسی قرار می دهد و می تواند برای روانشناسان و علاقه مندن به این گونه موضوعات جالب باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Jodie foster← لیندا
  • Tim robbins← هری
  • Todd graff← جیمی
  • John turturro ← هاینز
  • Pierre epstein← جورج
  • Jery hewitt← آقای گلاسکو
  • Rodney harvey ← کسترو
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم Five Corners
برای دانلود فیلم Five Corners، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
-----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد