فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم the 9th life of Louis Drax

این فیلم اثری زیبا با بازی آرون پال و کارگردانی آلکساندر آجا می باشد. فیلم the 9th life of Louis Drax اثری مرموز و روانشناختی است که حول پسر بچه ای به نام لویی درکس جریان دارد که مرتب در کودکی اش دچار حوادث مرگباری شده است. برخی باور دارند که این اثر واقعی می باشد و آن را با فیلمهایی ترسناک مثل conjuring و یا paranormal activity مقایسه می کنند؛ حال آنکه فیلمی خیالی است که البته بر اساس یک رمان انگلیسی به نویسندگی لیز جنسن ساخته شده است. در ادامه به توضیحاتی در مورد فیلم the 9th life of Louis Drax می پردازیم. 
 داستان فیلم the 9th life of Louis Drax
می توان گفت که در غالب این فیلم شما با یک راوی روبرو هستید که شخصیت اصلی فیلم به نام لویی دراکس است . او در حال حاضر در کما به سر می برد و قبل از آن، هشت بار حوادث مرگباری را تجربه کرده که از آنها جان سالم به در برده است.
لویی فرزند پیتر و ناتالی است که البته بعدها مشخص می شود که او بر اثر تجاوز جنسی پیتر به مادرش متولد شده است و پیتر ناپدری او می باشد. در ابتدای فیلم مخاطب بارها لویی را در جلسات مکرر روانشناسی مشاهده می کند که به دلیل کمرویی و گوشه گیری و عدم اعتماد به نفس اومی باشد.
روانشناس سابق او الیور پلات، باورش بر این است که وقوع حوادث مکرر برای لویی، یا به دلیل اسنرس و پانیک و فشارهای روانی ناشی از ترس از ناپدری اش و بدرفتاری های او با لویی می باشد یا اینکه خود ناپدری اش پیتر این بلاها را به سر او می آورد که حالت دوم پس از آنکه پیتر در پی به کما رفتن لویی مفقود می شود محتمل تر می گردد.
در نهایت اینکه این فیلم آمیخته ای از خیانت در زندگی و ترس های غیر واقعی می باشد. با این حال لیز جنسن نویسنده کتابی با همین نام، در مصاحبه ای گفته است که کتاب من حاصل یک خاطره ای از دوران کودکی من بوده است که در یک تعطیلات که به همراه مادرم به سوئیس رفته بودم، در آنجا مادربزرگ من با پسر بزرگش درگیر می شود به یکباره او مفقود می گردد. زمانی که مادربزرگم به دنبال او می رود خودش نیز دیگر بر نمی گردد و چند روز بعد جسد او را پیدا می کنند.
این اثر از نگاه روانشناسی این پرسش را در ذهن خلق می کند که چه کسی مسئول این حوادث و به کما رفتن لویی می باشد؟ آیا همه چیز تنها یک حادثه بوده است و یا عواملی به مانند درگیری والدین او، تنبیه و پرخاشگری های مکرر پدرش با او نیز می تواند دخیل باشد.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Aiden longworth← لویی
  • Sarah gadon← ناتالی
  • Aaron paul← پیتر
  • Adam abrams← دکتر
  • Molly parker← دالتون
  • Telly chen← الیوت
  • Julian wadham← دکتر جانک
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم the 9th life of Louis Drax
برای دانلود فیلم the 9th life of Louis Drax، می توانید به وبسایت novinpsychology.com مراجعه کنید؛ همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه بروید.
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد