فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فروشگاهی مرجع جهت ارائه فایل های روانشناسی

در این وبلاگ می توانید انواع متنوعی از بهترین فایل ها در زمینه انگیزشی و روانشناسی را مشاهده نمایید.

فیلم spellbound

این فیلم اثری فوق العاده از کارگردان برجسته آلفرد هیچکاک می باشد. فیلم spellbound اثری روانکاوی است و حول زنی روانشناس جریان دارد که به دنبال پیشرفت کاری خود می باشد و در عین حال درگیر رابطه ای عاشقانه با یکی از بیماران می شود. از جمله بازیگران مطرح در آن می توان به گری گوری پک اشاره نمود. این اثر، یکی از بهترین فیلم های این کارگردان می باشد و در ژانر معمایی و روانشناختی ساخته شده است. همچنین جایزه بهترین فیلم سال را از آن خود نموده است. در ادامه به داستان و نحوه دانلود فیلم spellbound می پردازیم.
 داستان فیلم spellbound
داستان این فیلم حول خانم دکتری به نام پیترسون جریان داردکه بسیار به کارش علاقه مند است و در زمینه روانکاوی فعالیت می کند.در بیمارستانی که او اطاق دارد، قرار بر این است که روانشناسی حرفه ای بیاید و آموزش هایی را برای دکترهای آنجا ترتیب دهد.
زمانیک که آن فرد با بازی گری گوری پک به آنجا می آید، در ابتدا همه چیز خوب پیش می رود ولی در ادامه روشن می گردد که او هویت خود را فاراموش نموده و خودش را به جای دکتر اصلی جا زده است. همه گمان می کنند که او آن دکتر روانشناس را به قتل رسانده است و سعی دارند که او را تحویل پلیس دهند.
از طرفی، این مرد با نام جان و دکتر پیترسون به هم علاقه مند می شوند و پیترسون سعی دارد تا از طریق روانکاوی و بازیابی خاطرات و تجارب گذشته جان، پی ببرد که او واقعا قاتل است یا نه و برای همین، پس از فرار کردن جان از آن بیمارستان، او نیز به پیش جان می رود و سعی دارد تا به هر شکلی به او کمک کند.
این فیلم می تواند اثر جالبی برای علاقه مندان به موضوعات روانشناسی به ویژه روانکاوی باشد و بازیگر نقش جان در این فیلم، به زیبایی توانسته نقش یک بیماری که اختلال هویت دارد و در ادامه روشن می شود که حادثه ای در دوران کودکی اش، باعث آن شده است را ارائه کند.
بازیگران فیلم
از جمله بازیگران این فیلم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • Ingrid bergman ← دکتر پیترسون
  • Gregory peck← جان
  • Michael chekhov← دکتر آلکساندر
  • Leo carroll ← دکتر موریسن
  • Rhonda fleming← مری
  • Steven geray← دکتر گراف
  • Donald curtis← هری
و خیلی از بازیگران دیگر که به زیبایی این اثر کمک بالایی نموده اند.
دانلود فیلم spellbound
برای دانلود فیلم spellbound، می توانید از طریق دکمه بالای صفحه اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از فیلم های روانشناسی، می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.
-----
منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد